Restitutiebeleid
Bij Nightly Express doen we ons best om alles snel en correct bij je te bezorgen. Toch kan er soms iets misgaan. Daarom hebben we hieronder duidelijk uitgelegd wat je van ons kunt verwachten als het gaat om terugbetalingen.
📦 Verkeerde of ontbrekende producten
Ontbreekt er iets in je bestelling of heb je iets ontvangen wat je niet hebt besteld? Laat het ons binnen 2 uur na bezorging weten via WhatsApp of e-mail. We zorgen dan voor een passende oplossing:
– We bezorgen het alsnog (indien mogelijk), of
– Je ontvangt je geld terug voor het betreffende product.
🧊 Bederfelijke producten
Omdat we veel snacks, drankjes en gekoelde producten leveren, kunnen we geen restitutie geven op geopende of geconsumeerde artikelen, tenzij er duidelijk sprake is van een fout aan onze kant (bijv. product is over datum).
💳 Geld terug
Indien een terugbetaling nodig is, ontvang je je geld terug via dezelfde betaalmethode binnen 5 werkdagen.
🚫 Geen restitutie bij:
– Verkeerd opgegeven adres door de klant
– Niet aanwezig zijn op het moment van bezorging zonder contact
– Producten die op verzoek zijn klaargemaakt (zoals sigaretten of alcohol)
🤝 Hoe neem je contact op?
WhatsApp: 06 42 15 34 00
E-mail: info@nightlyexpress.nl
Laat altijd je bestelnummer weten en een korte uitleg van het probleem. We fixen het snel – dat is de Nightly Express mentaliteit.